2017. március 28., kedd

A sörkollektoros aszaló újra használatban

Reggel "beüzemeltem" a sörkollektoros aszalónkat. Idén ez lesz az első "munkája". A vasárnap felszedett csicsóka egy részét megpucoltam, karikáztam és három tálcán elrendeztem (egyébként négy tálca fér bele). Korábban írtam már az aszalónkról ITT. A csicsóka aszalásának ötlete egyébként Biobiától származik, én még soha nem próbálkoztam korábban csicsókát aszalni. Kíváncsian várom a végeredményt. A maradék csicsókából szeretnék szendvicskrémet készíteni. Remélem, legkésőbb holnap lesz erre is időm.




Frissítés: végül elkészült a csicsóka. Nagy meglepetésünkre még ropog is. Befőttes üvegekbe tettem, másnap még mindig ropogott. Kíváncsi vagyok, meddig tart ez az állapot. Ízre nekünk nagyon tetszik. Enyhén édeskés, de nem túl édes. Jó kis uzsonna vagy tízórai lesz belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése