2016. június 10., péntek

Karfiol

Még soha nem volt a kertben karfiol. Káposzta, brokkoli, kelbimbó már kipróbálva, de a karfiol valamiért kimaradt. Télen mondtam Rockernek, hogy olyan drága a boltban a karfiol, már vagy egy éve nem is vettem, ettem, jó lenne megpróbálni, hátha itthon is lehet termeszteni. Tegnap kapálás közben belenéztem az egyik közepébe és ezt pillantottam meg:




Olyan boldog voltam. Már nagyon vártam, hogy valami történjen a karfiolokkal. Mindig csak lestem, hol, hogyan nő majd a virág. Csak azt nem tudom, házi körülmények között meddig kell várni, mekkora lesz a karfiolvirág (a brokkoli soha nem lett akkora, mint a boltban kapható, ezért gondoltam, a karfiol sem nő olyan méretesre). Azt hiszem, holnap leszedem, mert nekem úgy tűnik, kicsit kezd szétnyílni. Egyébként tavasz elején, fóliában nevelkedett a palánta és utána ültettük csak ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése