2016. május 26., csütörtök

Szénaboglya

A múlt hét eléggé melós volt, az összes szabadidőm kaszálással töltöttem. Ez két hasznos következménnyel járt: egyrészt van egy jó adag széna, amit a kb. 1800 négyzetméterről lekaszáltam, másrészt ahogy úszni is csak mély vízben lehet, kaszálni is csak úgy lehet megtanulni, ha azt elég sokszor ismétli az ember. Nos, pár tízezer kaszasuhintás már a kezemben (illetve lábamban, hátamban) van, úgyhogy elmondhatom, hogy már nem vagyok teljesen kezdő. Mindig is szerettem kaszálni, de így, hogy ráéreztem a technikájára, egész más élmény.

Aztán ugye át kellett forgatni a levágott szénát, majd fölkupacolni. Elég szép boglya lett belőle, és még bőven volt ekkor, ami még éppen csak száradni kezdett. Szóval örülök, mert becslésem szerint kb. másfél nagybálányi (4-5 mázsa) szénánk lett. Már tényleg csak állat kell, ami megeszi.

Közben hétfőn elkészült a kerítés a "legelő" körül, úgyhogy indul az agyalás, hogy hogyan lehetne mihamarabb szállása a kecskéknek.

Hát most itt tartunk.

Aztán ma meg rohamtempóban kiültettem a fóliából 56 paprika tövet. Remélem, jobban sikerül, mint tavaly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése