2017. április 29., szombat

Étterem helyett...

A mai nap újabb bizonyíték arra, hogy nem muszáj drága étterembe menni, ha különlegeset szeretnénk enni. 

Spárga a kertből, korábbi években eltett zöld dió befőtt és ribizlilekvár a spájzból, házilag gyúrt vajas leveles tészta, házi, érlelt kecskesajt. Egyedül a mascarpone volt különlegesebb darab, azt én vettem pár hete, mert akciós volt a boltban (ritkán vásárolok ilyet, mert drága, de néha belefér, főleg, ha kedvezményes az ára). . 

Mai ebédünk tehát spárga tempurában, fűszeres ribizlimártogatóval és krémsajtos zöld dió leveles tésztán.

Az elkészítése nagyon kevés időmbe telt, mivel a vajas tésztát nem most, hanem hetekkel korábban gyúrtam, majd több adagban mélyhűtőbe sorakoztattam a kis zacskókat. Most csak kinyújtottam és süthettem is. A spárga is percek alatt megsült. 

A recepteket beírtam a másik, Ízőrző nevű blogomba, IDE a spárgát és a ribizlimártogatót és IDE a krémsajtos-zöld diós leveles tésztát








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése